4.5 puan
Adres Güzelyalı, Labordental Adana, Uğur Mumcu Blv. 26/A, 01170 Çukurova/Adana
Telefon 03224597198 Web Sitesi http://www.labordental.com.tr
Suleyman Goksel Soylu
Estetik ve medikal dis hekimliginin ust duzeyde uygulandigi bir merkez, en zor cerrahi mudahaleler Ozge hanim ile su gibi geciyor, Mine hanim'in profesyonel yonetimi ve rekabetci fiyatlamasi, Halil bey'in ozverili calismalari ve cok saygin calisa kadrosu ile gonul rahatligi ile gidebileceginiz nezih bir merkez, herkese tavsiye ederim.
S. M.
Çok memnun kaldık. Teşekkür ederiz
Hakkımızda Labordental Adana, Adana'da faaliyet gösteren bir diş laboratuvarıdır. Firma, yenilikçi yaklaşımı ve kaliteli hizmet anlayışıyla dikkat çekmektedir. Labordental Adana, diş hekimleri ve hastalar için çeşitli diş protezleri ve implant üretimi konusunda uzmanlaşmıştır. Müşteri memnuniyetini en ön planda tutan firma, yüksek kalitede ürünler sunmak için son teknoloji ekipmanlar kullanmaktadır. Firma, uzman kadrosuyla müşterilerine en iyi çözümleri sunabilme konusunda kendini sürekli geliştirmekte ve yenilikçi yaklaşımlarla sektörde öncü olmaktadır. Deneyimli ve uzman ekibiyle Labordental Adana, hastaların kişisel ihtiyaçlarını karşılamak için titizlikle çalışmaktadır. Labordental Adana, üzerine titrediği hijyen ve sterilizasyon kurallarına sıkı bir şekilde uymaktadır. Bu sayede müşterilerine güvenli ve sağlıklı ürünler sunmayı hedeflemektedir. Firma ile iletişim kurmak için e-posta, telefon veya web sitesi üzerinden kolayca ulaşılabilir. Labordental Adana'nın profesyonel müşteri hizmetleri ekibi, tüm sorularınıza ve ihtiyaçlarınıza hızlı bir şekilde yanıt vermek için hazırdır. Labordental Adana'nın merkezi, Adana'nın Çukurova ilçesinde bulunmaktadır. Güzelyalı, Labordental Adana, Uğur Mumcu Blv. 26/A adresinde hizmet vermektedir. Firma'nın web sitesi ise http://www.labordental.com.tr üzerinden ziyaret edilebilir. Labordental Adana, başarılı çalışmaları ve kaliteli ürünleriyle diş hekimleri ve hastalar tarafından tercih edilen bir marka haline gelmiştir. Müşteri odaklı yaklaşımı ve sektördeki yenilikleri takip etme çabası, Labordental Adana'yı sektörde fark yaratan bir firma haline getirmektedir.